Door grote drukte bij PostNL in verband met de aanhoudende lockdown kunnen bestellingen vertraging oplopen. Onze excuses voor het ongemak. sluiten
De voordeligste van Nederland voor alle BMW onderdelen!

Garantie / retour

Retourprocedure
Hoe kan ik een artikel retourneren?

Indien u een artikel wenst te ruilen of retourneren, dient dit binnen de afkoelingsperiode van 14 dagen na ontvangst van het artikel, te geschieden. Om de retour aan te vragen en een RMA-formulier te ontvangen verzoeken wij u gebruik te maken van onze online retouraanvraag, of de retouraanvraag via uw bestelgeschiedenis in uw account te starten.

U dient het artikel met alle geleverde toebehoren, voor zover redelijkerwijs mogelijk, in originele staat en verpakking aan ons te retourneren.
Er wordt geen vergoeding gegeven op:
- onderdelen die beschadigd of gebruikt zijn;
- onderdelen die gespoten zijn (controleer dus eerst altijd of het onderdeel past, alvorens u dit naar de spuiter brengt);
- onderdelen die al gemonteerd zijn geweest om een defect op te sporen (bijvoorbeeld een brandstofpomp waar reeds benzine in heeft gezeten).
 
Verzendkosten zijn voor uw eigen rekening. Problemen met de verzending, bij of door het bedrijf dat voor de verzending zorg draagt, zijn voor uw risico. Bewaar daarom altijd uw verzendbewijs.
Afhankelijk van uw wens, ruilen wij het artikel binnen 2 dagen om (indien voorradig) of storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op uw rekening.